Tuesday, September 7, 2010

domnului Emil 5

Poate este timpul sa va spun mai multe despre mine, despre noi. Sotul meu e un om minunat! Chiar faptul ca, dupa ce i-am spus ca mi-ar place sa am un astfel de blog, care sa fie mai deosebit, mai original, mai totalmente neasteptat, el a fost imediat de acord, cu toate ca i-am zis ce fel de poze as vrea sa postez, e o dovada convingatoare. Acuma e si el incantat de ideea mea, si e asa de incantat, incat, cand suntem intimi, el imi zice, de vreo cateva zile, ca acum ma priveste altfel, si asta pt. ca stie ca atatia altii ma privesc aici. Ca sa nu mai vorbesc ce prieteni au devenit el, sotul meu Sebastian si vecinul meu, domnul Emil. Se intalnesc aproape in fiecare dupa-amiaza, beau cate o bere, si povestesc; imi zice Sebastian ca de multe ori povestesc despre mine ... el fiind incantat de admiratia pe care domnul Emil o are pt. mine. Pe care admiratie i-am "receptionat-o"  si eu: vad cum vecinul meu ma priveste acum luuuung, si cu mare atentie, si ghicesc intentiile din privirile lui de a ma dezbraca cu ochii, mai ales ca acum stie ce va vedea. Domnule Emil, cu cea mai vie simpatie, inca doua poze pt. dumneavoastra. Si va rog, azi dupa-amiaza, spuneti-va parerea sotului meu; la noapte, el mi-o va spune mie. Intr-un fel, la noapte, veti fi si dumneavoastra acolo, domnule Emil. Sper sa nu va suparati, stiu ca imi puteti fi aproape tata, dar mai stiu ca admiratia barbatilor pt. femei, mai ales goale, asa cum indrazesc sa ma arat eu aici, nu are varsta. Cine nu e de acord, sa ma contrazica!!!

No comments:

Post a Comment